BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 11, 2011

11.11.2011

It's a really nice friday.
N really mean a lot to me and my boyfie..... Sbb it's our anniversary...
Happy anniversary syg.... Love u so much...

11.02.2011-11.11.2011, it's been 9 month we are together, and i hope we will last forever until death will apart us..#insyaAllah ~amin

And it's a lil bit sad actually, sbb kene pg terengganu coz family vacation... Sbb tu la xleyh nk celebrate.. Tapi xpe , nnty i balik kite celebrate k yang..

Hari ni, my family and i kene pg terengganu, kitorang nak relax sambil menghirup udare segar n tgk monsoon cup... Kitorang punyer family vacation dkt RI-YAZ hotel and resort... Yang lawa giler tu... ( a lil bit happy )

Semua barang2 dah dipack and tunggu nak berangkat je nnty....i will upload the pics of my family when we are there k...

Last but not least, i nak cakap yang I LOVE MY DEAREST SYG SO MUCH....

No comments:

Post a Comment