BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 13, 2012

12 December 2012

Assalamualaikum and peace be upon u!

i know, i supposed to update my entry about this 12.12.12 yesterday!!! 
but unluckily internet had been down... :( so sad...

anyway, what i do on 12.12.12???

hehhehehehheheeee my friends and me pg Times square, just to release our stress!!! maklumlah exam dah nk dekat... next friday is my next EOM... oh my god oh my god oh my god......

anyway....kitorang pg tgk wayang ( kitorang tgk lagenda budak setan 2 *yg sgt sedih tu and i can't wait to watch lagenda budak setan 3 next year!!!), beli some groceries, shopping a lil bit...makan2... 
that's all i think... 

but at night plak, dah la internetnyer macam siput sedut je, nk kene buat reaction paper la tu la ni la...aishhh stress!!! but anyway, i finished my work early then i went to sleep....hehehhhehehe :) 

that's all.... XOXO! mmmuuahhh love u!





No comments:

Post a Comment